enter-article הסרת שיער בלייזר - כללי בטיחות - מרכז מידע ארצי על הסרת שיער
הסרת שיער » מאמרים וחדשות » הסרת שיער בלייזר - כללי בטיחות

הסרת שיער בלייזר - כללי בטיחות



טיפול הסרת שיער בלייזר, דורש כללי בטיחות, הן מהמכון והן מהמטופל. 
למתעניינים, הנה מדריך קצר בנושא



טיפול הסרת שיער בלייזר יכול להיות מאוד אפקטיבי וכרוך במינימום כאב וסיכונים למיניהם, כל עוד לפני שמתחילים את הסרת השיער בודקים מספר דברים ומקבלים חוות דעת מקצועית על מידת ההתאמה של אותו האדם לשימוש במכשיר המסוים של הסרת שיער בלייזר.

ישנם מקרים מסוימים של אנשים שלא מתאימים להסרת שיער בלייזר. אנשים שסובלים ממחלות כרוניות שונות, במקרים רבים אנשים שחומי עור לא יתאימו לחלק מטיפולי הלייזר, אנשים הנוטלים תרופות מסוימות וגם אנשים שכביכול מתאימים לטיפול בלייזר אבל לא עוברים את הטיפולים אצל אנשי מקצוע המוסמכים לכך.


מה חשוב לבדוק לפני שניגשים לטיפול הסרת שיער בלייזרהסרת שיער

דבר ראשון שחשוב לוודא הוא, האם למי שיבצע לכם את טיפול הסרת השיער יש רקע רפואי מתאים, ניסיון וכלים מקצועיים לבצע זאת. אל תתביישו לשאול שאלות ולבקש לראות תעודות הסמכה רלוונטיות.

דבר שני  שכדאי לבדוק הוא, מהו סוג מכשיר הלייזר שבאמצעותו אתם הולכים להיות מטופלים. נסו לדלות כמה שיותר פרטים על אותו המכשיר ועל תופעות הלוואי שלו, באם יש כאלו. יש לברר גם את מידת ניסיונו של הרופא המטפל, ומה הם אמצעי הבטיחות הקיימים במקום.

מומלץ מאוד, לגשת להתייעץ עם רופא לפני הטיפול, בכדי לוודא שלא קיימת סיבה רפואית שאתם לא בהכרח מודעים לה בגינה עדיף לא לבצע את הטיפול של הסרת שיער בלייזר.

יש לברר מול הקליניקה או המכון בו אתם מבצעים את הסרת השיער בלייזר שיש ברשותם ביטוח אחריות לסוגי הטיפול הללו.


כיצד להתכונן לטיפול הסרת שיער בלייזר

בשביל שטיפולי הסרת שיער בלייזר יהיו אפקטיביים ובטוחים ברמה מקסימאלית. ישנם מספר דברים עליהם מומלץ להקפיד לפני שמתחילים בטיפול. ראשית כל,יש להימנע לפחות שבועיים לפני הטיפול ממריטה, הסרת שיער בשעווה או הבהרה של השיער.

דבר נוסף שמומלץ להקפיד עליו, הוא הימנעות משיזוף העור לפחות חודש מתחילת הטיפול, ויש להימנע מלחשוף את העור לשמש בעת הטיפול.


מה קורה לאחר הטיפול

לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר, ברוב המקרים האזור המטופל יהיה אדום ולעיתים קרובות גם נפוח. בדרך כלל התופעות האלו יחלפו תוך כמה דקות או מקסימום תוך מספר שעות.

דבר נוסף, שיכול לקרות הוא צמיחה של שערות על הגוף באזורים המטופלים כמספר ימים לאחר הטיפול. הסירו דאגה מליבכם, השערות האלו אמורות לנשור מספר ימים לאחר מכן.

כבר מיד לאחר סיום טיפול הורדת שיער בלייזר, יוכלו המטופלים לחזור לפעילות יומיומית רגילה. הדבר היחיד שחשוב להקפיד עליו הוא שמירה על האזורים בגוף שעברו את הטיפול שנמצאים במצב רגיש. כחלק מאמצעי הזהירות יש להימנע ממגע עם חומרים מסוגים שונים (וחשוב לבקש מהמטפל את הרשימה של החמורים הללו). 



עוד באותו נושא

הסרת שיער- המדריך השלם

הסרת שיער- המדריך השלם

הפרסומות מספרות לנו על הסרת שיער באופן מלא, באופן זמני, לצמיתות, מה זה אומר בעצם? בזמנים שלנו בהם לאסתטיקה ולמראה החיצוני יש חשיבות גדולה,...

כל מה שצריך לדעת על מכשירי הסרת שיער

כל מה שצריך לדעת על מכשירי הסרת שיער

אפשר ללכת לקוסמטיקאית להסיר שיער , אפשר לבקש מחברה שתעשה זאת עבורכן, ואפשר לרכוש מכשיר הסרת שיער ולעשות את זה לבד... אם פעם...

קורס הסרת שיער- המדריך השלם

קורס הסרת שיער- המדריך השלם

באם אתם נמשכים לתחום של מקצועות הטיפוח או כבר עוסקים במקצוע שכזה ומחפשים מקצוע או מקצוע נוסף שיש לו ביקוש רב ויכול גם להניב הכנסה נאה....

הסרת שיער לגברים - להיראות כמו בפרסומות

הסרת שיער לגברים - להיראות כמו בפרסומות

מה שפעם נחשב ליופי גברי, נחשב בעיניי רבים (ורבות) כדבר שרצוי להסתירו, אם אפשר להסירו , עדיף. גברים, הסרת שיער זה בשבילכם אתה כבר רגיל למבטים...

הסרת שיער - מחירון

הסרת שיער - מחירון

בזמן שיותר ויותר אנשים פונים אל מכוני הסרת שיער, מה הפלא שמחירי הטיפולים רק עולים? מסירי השיער חסרי הניסיון, המחירון הזה בשבילכם אף אחת...

string(25) "categoryהסרת שיער"