enter-article כל מה שצריך לדעת על מכשירי הסרת שיער - מרכז מידע ארצי על הסרת שיער
הסרת שיער » מאמרים וחדשות » כל מה שצריך לדעת על מכשירי הסרת שיער

כל מה שצריך לדעת על מכשירי הסרת שיער


מכשירים להסרת שיער




אפשר ללכת לקוסמטיקאית להסיר שיער , אפשר לבקש מחברה שתעשה זאת עבורכן, ואפשר לרכוש מכשיר הסרת שיער ולעשות את זה לבד...





אם פעם היית צריכה ללכת מדי חודש לקוסמטיקאית ולסבול בשקט (או בצרחות) בזמן שהיא מורטת את השערות מהמפשעה שלך באמצעות שעווה רותחת. היום כבר תוכלי להיפטר מהשיער המיותר לצמיתות בשיטות הרבה פחות כואבות ומעיקות. תחום הסרת שיער התפתח מאוד בשנים האחרונות ומגוון מכשירים חדשים להסרת שיער יצאו לשוק. אנשים רבים, בוחרים לפנות לטיפול במכשירים אלו ולהיפטר מהשיער המיותר בגופם לצמיתות.


סוגי מכשירים להסרת שיער

מכשירים להסרת שיער בלייזר

מכשירי הלייזר מסירים את השיער לצמיתות.  בעצם פעולתו של המכשיר הוא פולט  קרן לייזר המשמידה את שורש השערה. ישנם סוגים רבים של
מכשירים להסרת שיער בלייזר, לבעלי עור כהה לדוגמא, יתאים השימוש במכשירים מסוג אלכסנדריה עם גלי לייזר באורך 755 ננומטר, לעומת אנשים עם עור בהיר להם מומלץ השימוש במכשירי לייזר מסוג דיודה עם גלי לייזר באורך 810 ננומטר .

בעלי עור כהה יעברו טיפול הסרת שיער בלייזר עם מכשיר יאג לו יש גלי לייזר באורך 1064 ננומטר.

בעלי שיער בהיר ודק יעברו טיפול עם מכשיר עם קיו סוויטש יאג עם גלי לייזר באורך 1064 ופולסים קצרים. 

כיום המכשירים כוללים ערכת קירור שמונעת מהלייזר לגרום לכווית בעור.

יתרונות – הפחתת שיער לצמיתות, תחושת כאב מינימאלית, שיטה הנחשבת לבטוחה יחסית.

חסרונות– לא מתאימה לבעלי שיער בלונדיני וג'ינג'י, אם עוברים את הטיפול אצל אנשים לא מוסמכים המכשיר יכול להשאיר כוויות וצלקות.


מכשירים להסרת שיער באינפרא אדום

מכשירי הסרת שיער באמצעות קרן אינפרא אדום מזהים את הפיגמנט מסביב לכל זקיק שערה ופוגעים באזורים אלו. עוצמתה של קרן האינפרא האדום נמוכה יותר מזאת של קרן הלייזר. ישנם מספר סוגים להשרת שיער באינפרא אדום אחד מהם הוא הדרמו פלאש של חברת "דניס קוסמטיקס".

יתרונות – באמצעות מכשירים אלו קל מאוד לזהות ולמקד את קרן האינפרא האדומה לחלקים הרלוונטיים,  צבע העור וסוגו אינו משפיע על הטיפול, רמת הסיכון לפגיעות וכוויות בעור נמוכה אף יותר מהסרת שיער בלייזר.

חסרונות – מכיוון שמדובר בקרן בעוצמה נמוכה יותר, בדרך כלל, מספר הטיפולים יהיה רב יותר.


מכשירים להסרת שיער אפילציה

בהסרת שיער באמצעות אפילציה משמשים במחט חשמלית, באמצעותה מועבר זרם חשמלי אל שורש השערה ופוגע בנימים המספקים לשורש את חיותו.

יתרונות: לא משאיר סימנים, טיפול פשוט, כמעט ולא חשים כאבים.

חסרונות: טיפול איטי מכיוון שהמכשיר פוגע בכל שיערה בנפרד, שיטת הטיפול לא מתאימה לבעלי שיער בלונדיני או לבן, לעיתים צריך לחזור על אזורים מסוימים מספר פעמיםמה שמאריך את הטיפול.


מי מוסמך להשתמש המכשירים להסרת שיער

טיפולי הסרת שיער לצמיתות באמצעות המכשירים השונים מבוצעים בדרך כלל במכוני יופי או בקליניקות של קוסמטיקאיות. המטפלים באמצעות מכשירים אלו חייבים להיות מוסמכים לכך. וחלק מהטיפולים יכולים להתבצע (כמו טיפול מסוים באמצעות לייזר) על ידי רופאים בלבד. ישנם גם מכשירי לייזר לשימוש בייתי, אך האפקטיביות שלהן היא לא באותה הרמה ולפני שממהרים לרכוש מכשירים אלו כדאי לבדוק שאין בשימוש בהם סכנה לכוויות או צלקות בעור.


מחירים של מכשירי הסרת שיער

באם חשקה נפשכם לרכוש לעצמכם מכשיר בייתי להסרת שיער. המחירים של מכשירים ביתיים להסרת שיער יכולים לנוע בין 100-200 ₪  למכשירים ידניים פשוטים ולהגיע עד 2,000 ₪ ואף יותר למכשירים בייתים להסרת שיער לצמיתות.

 


 

עוד באותו נושא

הסרת שיער- המדריך השלם

הסרת שיער- המדריך השלם

הפרסומות מספרות לנו על הסרת שיער באופן מלא, באופן זמני, לצמיתות, מה זה אומר בעצם? בזמנים שלנו בהם לאסתטיקה ולמראה החיצוני יש חשיבות גדולה,...

קורס הסרת שיער- המדריך השלם

קורס הסרת שיער- המדריך השלם

באם אתם נמשכים לתחום של מקצועות הטיפוח או כבר עוסקים במקצוע שכזה ומחפשים מקצוע או מקצוע נוסף שיש לו ביקוש רב ויכול גם להניב הכנסה נאה....

הסרת שיער בלייזר - כללי בטיחות

הסרת שיער בלייזר - כללי בטיחות

טיפול הסרת שיער בלייזר, דורש כללי בטיחות, הן מהמכון והן מהמטופל.  למתעניינים, הנה מדריך קצר בנושא טיפול הסרת שיער בלייזר יכול להיות...

הסרת שיער - מחירון

הסרת שיער - מחירון

בזמן שיותר ויותר אנשים פונים אל מכוני הסרת שיער, מה הפלא שמחירי הטיפולים רק עולים? מסירי השיער חסרי הניסיון, המחירון הזה בשבילכם אף אחת...

הסרת שיער לגברים - להיראות כמו בפרסומות

הסרת שיער לגברים - להיראות כמו בפרסומות

מה שפעם נחשב ליופי גברי, נחשב בעיניי רבים (ורבות) כדבר שרצוי להסתירו, אם אפשר להסירו , עדיף. גברים, הסרת שיער זה בשבילכם אתה כבר רגיל למבטים...

string(42) "categoryמכשירים להסרת שיער"