הסרת שיער בלייזר לגברים

#43610
הסרת שיער בלייזר לגברים

שלום דנה,

קשה לי לענות לך על השאלה הזו, מכיוון שאין מחירון קבוע שלפיו מתיישרים המכונים השונים להסרת השיער. כל מכון פועל על דעת עצמו וקובע את מחיריו על פי שיקול דעתו בלבד.

יחד עם זאת, כלקוחה, עלייך לקחת בחשבון , כי טיפול הסרת שיער בלייזר הינו טיפול מתמשך, כך שאם את  מתכוונת לרכוש עבור חברך טיפול הסרת שיער בודד, הרי שלא עשית בכך דבר. השיער לא יעלם כמובן, לאחר טיפול אחד. מצד שני, לא ניתן לומר אף פעם בוודאות לכמה טיפולים יזדקק פרט מסויים.

מעבר לכך, אני חוזרת ומדגישה בפורום זה כל הזמן, לכל הגולשים באשר הם, את חשיבות הטיפול האישי בטיפולי הסרת השיער. נתון זה הינו קריטי ומשמעותי להצלחת הטיפול.
טיפול אישי אומר, שרצוי מאד שהמטפלת באותו מכון תהיה קבועה לאורך הטיפולים!
כזו שתוכל לעקוב אחריו בצורה יעילה, טובה, ומקצועית לאורך הטיפולים. לצורך כך, אני מציעה לך לחפש מכון פרטי, המחזיק במספר טכנולוגיות שיכולות לתת מענה מושלם וכולל לכל סוגי השיער. רצוי שהמטפלת תהיה בעלת המכון. שם תמצאי את האינטרס הגבוה ביותר להצלחת הטיפול, ולכן, בד"כ, גם את הטיפול הטוב והמסור ביותר.

בשורה התחתונה, דנה, טיפול הסרת שיער טוב ואיכותי לא אמור להיות זול!  ולמרות שהשוק הזה פרוץ בצורה מחרידה, ויש מכונים שמוכרים טיפולים כאלו במחירי רצפה, עלייך לזכור שהזול הוא תמיד הכי יקר, ויש לזה מחיר!

מאחלת לך החלטה נבונה וחכמה.

בברכה,

ספיר שבה – מרכז לרפואה אסתטית