הסרת שיער בלייזר

עמוד הבית פורומים פורום הסרת שיער הסרת שיער בלייזר

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #44298
    הסרת שיער בלייזר

    היי כרמית,
    עשיתי בגילאי 21-23 טיפול הסרת שיער באמריקן לייזר באיזור החזה, בטן גב וכתפיים. בכל האיזורים הנ"ל הצמיחה מאוד התגברה, וצצו שיערות חדשות וכהות באיזורים שלא היו לפני כן.
    לאחר כ-10 טיפולים (בהם פעלתי לפי כל ההוראות שניתנו), כאשר ראיתי שהצמיחה רק הופכת יותר מואצת עם התווספות שיער באיזורים חדשים החלטתי לעזוב.
    בגיל 24 עברתי לנאטורפיל ועשיתי לייזר במכשיר שונה, גם באותם האיזורים. כעבור 5 טיפולים והיעדר תוצאות לחלוטין, החלטתי לעבור לאפילציה (הטיפול היחיד בו אכן ראיתי תוצאות).
    השאלה שלי היא האם יש אנשים שהסרת שיער בלייזר אינה יעילה עבורם (חשוב לציין שאני עם צבע עור בהיר ושיער בצבע שחור, אמור להתאים לחלוטין לטיפולי לייזר).
    הגב+כתפיים הבנתי שמדובר באיזורים הורמנליים, אך בבטן וחזה למיטב הבנתי היה אמור להיות שיפור, אך גם שם חלה רק צמיחה מוגברת.

    #44299
    הסרת שיער

    אכן ישנם מעטים שהנתונים שלהם מתאימים לעבור טיפול ואין תוצאות. למה? עדיין לא יודעים. במקרה שלך יכול להיות שפשוט האבחון לא היה נכון וקיבלו אותך לטיפול בגיל צעיר מידיי. יחסית לשינויים ההומונאלים שאתה ספציפית עברת. גיל 21 להתחיל חזה בטן זה גיל גבולי מאוד מבחינה הורמונאלית ויתכן שזו הסיבה.
    מעבר לכך על מנת שאוכל לתת לך חוות דעת מקצועית יותר אני צריכה לראות אותך ואת מצב השערות . מוזמן ליצור קשר 0522806849 בהצלחה כרמית

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך